Reklamowy blog
Show MenuHide Menu

Jak dodać dobry wpis do katalogu firm?

Problem z katalogami firm wcale nie polega na tym, że dużo osób nie rozumie zasad ich funkcjonowania i dodaje tam strony niekoniecznie firmowe. Największym problemem osób dodających tam swoje witryny jest nieumiejętność czytania regulaminów, w których najczęściej pojawia się zapis o konieczności dodania unikatowego, niepowtarzalnego opisu. To aktualnie brak unikalności stwarza, że kilka wpisów jest z marszu odrzucanych, a katalog firm nie przyjmuje do prywatnych zasobów danej witryny.

Wyjściem jest z całkowitą czyli stu procentową pewnością uważniejsze czytanie regulaminów i sprawdzanie, czy dana baza stron nie wymaga teraz unikalności opisu – a jeśli tak, to dostosowanie się w pełni do tego wymogu. Natomiast to nie jedyny problem z tym, jak dodać dobry wpis do katalogu. Prócz unikalności liczą się bowiem jeszcze inne elementy, w jaki sposób chociażby sensowność opisu połączona z ważnymi informacji, jakie powinno się w nim zawrzeć. Wiele osób nie rozumie bowiem, że katalog firm to nie łatwy spis stron jak standardowe katalogi. Okazuje się, że niemała część kontrahentów znajduje nasze strony firmowe właśnie za pośrednictwem takich katalogów. Stąd istotne jest, aby już w raporcie zawrzeć podstawowe dane o naszej firmowej działalności – określić ich zakres, udział w rynku, zawrzeć nazwę miasta, w którym świadczymy usługi. Fachowy katalog firm daje możliwość również częstokroć dodanie w treści opisu jednego lub dwóch dodatkowych linków, które można wykorzystać, wplatając w tekst wpisu bardzo istotne słowa kluczowe. Nie jest to wymóg, ale oczywiście taka praktyka pomoże w lepszym i szybszym pozycjonowaniu mojej witryny.